Pierwsze zakupy
Witamy w sklepie internetowym luxifer.pl spółki Luxifer PL sp. z o.o.
Dziękujemy za zainteresowanie naszymi produktami. Poniżej znajdziesz przydatne wskazówki, które ułatwią zakupy.
Czy można dokonać zakupu bez rejestracji?
Tak, jest to możliwe. Rejestrując się w sklepie internetowym, uzyskujesz dostęp do przeglądu swoich zamówień oraz ich statusu, w tym statusu wysyłki i faktur.
Czy oferujecie zniżki dla klientów B2B?
Informacje dla klientów biznesowych znajdują się na stronie sprzedaż hurtowa i współpraca
Jakie metody płatności oferujecie?
Oferujemy następujące metody płatności:
- Płatność przelewem na podstawie faktury zaliczkowej – fakturę zaliczkową wysyła system naszego sklepu internetowego. Zamówienie wysyłamy po opłaceniu faktury zaliczkowej.
Prosimy nie opłacać faktury zaliczkowej z góry. - Płatność kartą płatniczą online lub przelewem bankowym online – za pośrednictwem bramki płatniczej COMGATE.
- Płatność za pobraniem – gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze.
Co z dostępnością produktów? Czy mogę wierzyć, że informacje są prawdziwe?
Zapewniamy aktualne informacje o dostępności.
Sklep internetowy pozwala kupować większą liczbę sztuk niż znajduje się w magazynie. Zazwyczaj w magazynie mamy kilkadziesiąt sztuk produktu, dlatego przy większości produktów znajduje się stan W magazynie. Nasze systemy regularnie sprawdzają stany magazynowe, dzięki czemu od razu masz do dyspozycji najnowsze informacje.
Wyjaśnienia dotyczące innych statusów znajdują się poniżej:
- W magazynie - produkt jest dostępny w magazynie, wysyłamy go w najbliższym możliwym terminie (2-3 dni)
- W magazynie (3-5 dni) - produkt znajduje się w magazynie zewnętrznym = bardzo krótki czas sprowadzenia (do 3 dni) i następnie wysyłka
- W magazynie (8-12 dni) - produkt znajduje się w magazynie zewnętrznym = czas sprowadzenia (do 10 dni) i następnie wysyłka
- Na zamówienie (20+ dni) - produkt nie jest dostępny w magazynie, jednak spodziewamy się, że będzie dostępny wkrótce, w ciągu 20 dni. Produkt można zamówić
- Na zamówienie (40+ dni) - produkt nie jest dostępny w magazynie, spodziewamy się, że będzie dostępny w ciągu 40 dni. Produkt można zamówić
Jakie usługi transportowe oferujecie?
Obecnie korzystamy z usług przewoźników InPost oraz DPD.
Firma przewozowa DPD dostarcza przesyłki pod wskazany adres.
W przypadku firmy przewozowej InPost, przesyłkę można dostarczyć pod wskazany adres oraz do Paczkomatu lub PaczkoPunktu. Mapę z Paczkomatami i PaczkoPunktami można znaleźć pod następującym adresem: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy wylicza system na podstawie wagi i rozmiaru przesyłki. Cena dostawy zaczyna się od kwoty 14,99 zł.
Więcej informacji na temat kosztów dostawy znajdziesz na stronie Dostawa
tel.: + 48 22 103 24 57
e-mail: info@luxifer.pl
Życzymy udanych zakupów
Zespół luxifer.pl