Reklamacje i zwroty
Zanim przystąpimy do zwrotu zakupionego towaru, chcielibyśmy podziękować za dokonane zakupy i okazane zaufanie.
Chcesz zwrócić towar lub zgłosić reklamację? To żaden problem! Wybierz odpowiednie żądanie i wykonaj poniższe kroki.
- ZWROT TOWARU – dla odstąpienia od umowy sprzedaży w ustawowym terminie 14 dni - realizujemy od razu :-)
- Po upłynięciu 14 dni od dnia odebrania zamówienia prawo do zwrotu towaru wygasa. Zwroty zgłaszane po tym terminie nie będą przyjmowane. Nadal jednak przysługuje prawo do reklamacji towaru.
- Informujemy, że zwrotowi nie podlegają produkty cięte na wymiar podany przez Klienta. Dotyczy to przede wszystkim następujących produktów z naszego asortymentu
- REKLAMACJA – dla towaru uszkodzonego lub niedziałającego, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego | Okres gwarancji podano na fakturze.
1) Wybierz ZWROT TOWARU lub REKLAMACJA
2) Wypełnij formularz elektroniczny
3) Przygotuj przesyłkę z załączoną fakturą
4) Nadaj reklamowany lub zwracany towar na następujący adres:
Packeta 94330810
Mostowa 4
43–400 Cieszyn
Nie zapomnij o poprawnym zapisaniu kodu nad adresem. Dzięki temu przesyłka trafi prosto do nas.
Dziękujemy za stosowanie się do naszych instrukcji. W ten sposób wspólnie oszczędzamy czas i przyspieszamy rozpatrywanie zgłoszeń.
Zespół luxifer.pl
Nie podlegają reklamacji w okresie gwarancyjnym wady towarów spowodowane przez:
- Uszkodzenia mechaniczne i zużycie
- Klęski żywiołowe
- Użytkowanie niezgodne z instrukcją obsługi